Battleground: Paradox

Ruszamy z kopyta!

Battleground: Paradox to zupełnie nowy konwent wargamingowy, dedykowany miłośnikom systemów bitewnych.

Wielka hala, mnóstwo systemów, pokazy, nowości, najtańsze sklepy: rękodzieła, modele, gadżety, planszówki i wiele innych. Zadbamy o to żeby atmosfera przebiła wszystko, co do tej pory widzieliście.

Event odbywa się pod sztandarem Paradox Cafe, knajpy, która od przeszo 10 lat zrzesza miłośników wszelkich odmian fantastyki i sience-fiction. Będzie dużo grania, będzie co zjeść, będzie gdzie spać, czas wolny wypełnimy różnymi atrakcjami i imprezami integracyjnymi w Paradox Cafe.

O zmianach na stronie BGP będziemy inormować intensywnie na naszym fanpage'u.


wtorek, 3 czerwca 2014

Warmachine & Hordes Regulamin
Warszawskie środowisko Warmachine & Hordes, klub Flying Dice oraz Paradox Cafe mają zaszczyt zaprosić na turniej klasy Master- odbywający się na pierwszej edycji Battleground: Paradox



Data: 9-10.08
Nocleg: Będzie możliwość noclegu na miejscu z soboty na niedzielę z dostępnymi prysznicami. Dla bardziej wymagających będą zarezerwowane miejsca w pobliskim hostelu.
Wpisowe: Akredytacja na Battleground: Paradox: EO: Arhain.
Sędziowie liniowi: Szugi,
Army Lists – 2 Lists Required, 50 points, specialists
Painting - Hardcore
Będziemy bardzo przestrzegać wytycznych Steamrollera 2014. Armie powinny być pomalowane, nie pochlapane.
Dodatkowo:
- Wszystkie modele muszą mieć oznaczony Front Arc.
- Jeśli w danej rozpisce wystawiane są wielokrotności takich samych modeli/oddziałów, muszą być od siebie wyraźnie rozróżnialne przez inne pomalowanie lub oznaczenia na podstawkach.
- Modele wielowoundowe tworzące oddziały muszą być od siebie odróżnialne w sposób widoczny dla przeciwnika.
- Skonwertowane modele (w tym te, które nie są oparte na modelu bazowym) są dopuszczone do gry o ile jest możliwe rozpoznanie jaki model reprezentują. Jeśli przeciwnik zgłasza wątpliwości to EO/sędzia decyduje czy rozpoznanie jest możliwe.
Number of Rounds - Baseline
Game Timing - Death Clock
Scenarios - Baseline
Victory - Baseline
Final Standings - Baseline
Judge Tournament Policy 9.20.13.pdf

Zasady Dodatkowe:

- Gracze zobowiązani są posiadać swoje własne minutniki, karty statystyk, kości, miarkę, komplet wzorników oraz znaczników zarówno furii/focusa jak i czarów oraz umiejętności z których korzystają. Oznaczenia powinny znajdować się obok modeli, których dotyczą; nie na kartach.

- Gracze otrzymają Karty Gracza z wydrukowanymi rozpiskami, zasadami tierów oraz tabelą przebiegu bitew. Z tego powodu proszę o wysłanie danych (imię, nazwisko, ksywka, miasto) oraz rozpisek mailem na adres * w nieprzekraczalnym terminie do *. Rozpiski nie będą publikowane przed turniejem.

- Wszelkie kości z symbolami zamiast cyfr/kropek, nadto zdobione, za małe lub z innych powodów nieczytelne są zbanowane. O tym czy kości są czytelne decyduje TO/przeciwnik. W przypadku sporu gracze otrzymają sędziowski zestaw kości, a rzuty spornym zestawem są nieważne. Kości powinny być czytelne dla obu graczy, a nie utrudniać grę.

- Po skończonej bitwie gracze proszeni są o spakowanie swoich armii i rozstawienie kolejnego scenariusza przed oddaniem wyników.

- Gracze zachowujący się niesportowo, nagminnie łamiący zasady gry lub dobrego wychowania mogą otrzymać od EO/sędziego Upomnienie. Pierwsze Upomnienie nie niesie za sobą kary. Drugie będzie skutkować automatyczną przegraną w aktualnej grze. Trzecie usunięciem z turnieju. Oczywiście za ordynarne wały konsekwencje będą szybsze i surowsze.


POWRÓT