Battleground: Paradox

Ruszamy z kopyta!

Battleground: Paradox to zupełnie nowy konwent wargamingowy, dedykowany miłośnikom systemów bitewnych.

Wielka hala, mnóstwo systemów, pokazy, nowości, najtańsze sklepy: rękodzieła, modele, gadżety, planszówki i wiele innych. Zadbamy o to żeby atmosfera przebiła wszystko, co do tej pory widzieliście.

Event odbywa się pod sztandarem Paradox Cafe, knajpy, która od przeszo 10 lat zrzesza miłośników wszelkich odmian fantastyki i sience-fiction. Będzie dużo grania, będzie co zjeść, będzie gdzie spać, czas wolny wypełnimy różnymi atrakcjami i imprezami integracyjnymi w Paradox Cafe.

O zmianach na stronie BGP będziemy inormować intensywnie na naszym fanpage'u.


niedziela, 22 czerwca 2014

Hobbit Regulamin Turnieju



Turniej jest turniejem klasy Challenger Ligii Ogólnopolskiej LOTR.

1. Pary grające ze sobą w pierwszej bitwie są rozlosowywane, natomiast w dalszych bitwach stosowany będzie system szwajcarski. MOŻNA RZUCAĆ WYZWANIA!

2. Zgłoszenia na turniej należy wysłać na adres e-mail klubgierdragon@gmail.com
do 1.08 włącznie

3. Każdy z graczy zobowiązany jest posiadać:
- kości k6,
- miarkę,
- dokładną i czytelną rozpiskę, zawierającą statystyki, ekwipunek, zasady i koszty punktowe modeli,
- kartki i długopis/ołówek,
- w przypadku wystawienia konnicy, zamienne modele piesze,

4. Na turnieju obowiązują: Regulamin Ligi Ogólnopolskiej LotR oraz Uściślenia Sędziowskie Ligi Ogólnopolskiej LotR

5. Każda bitwa trwa 110 minut, przy końcu czasu kończymy aktualnie graną fazę.


Zasady wystawianie armii
1. Każda armia wystawiana jest na 900 pkt, nie więcej.
2. W rozpisze mogą się znaleźć tylko 2 potwory (monsters)
3. rozpiska może być złożona z wykorzystaniem maksymalnie 3 armylistów

Orientacyjny Harmonogram Turnieju
9.00-10.00 zapisy
10.00-12.00 I bitwa Rescue
12.20-14.20 II bitwa To The Death
14:20-15:00 Przerwa obiadowa
15.00-17.00 III bitwa hold ground
II dzień
10:00-12:00 V bitwa High ground
12:20-14:20 VI Bitwa Lords of Battle


Punktacja
Turniej wygrywa gracz z największą liczbą dużych Puntktów
Jeśli ciągle będzie występować remis decyduje bezpośrednie starcie a jeżeli to nadal nie przynosi rezultatu liczy się suma małych punktów

Punktacja
Remis 5:5
Małe 10:3
Duże 15:0

Hobbystyka :
Malowanie – 0-9pkt
Konwersje – 0-3 pkt
Podstawki – 0-3pkt

WYSIWYG - 0-3pkt

POWRÓT